Valikko
Ostoskori

Sivustomme käyttää evästeitä. Tutustu rekisteriselosteeseemme tarkemmin. Avaa rekisteriseloste

    Palautus ja vaihtaminen

    Vaihto- ja palautusehdot

    Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.
    Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:
    nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi

    Palautusosoite:
    Sisustus Laventeli Oy
    Raatihuoneentori 12
    49400 Hamina
    Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan Checkout palvelun kautta, kuten olet maksanutkin palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.

    Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

    Mikäli tilattu tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi.
    Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos kirje tai paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

    Tuotteen palautus
    Tuotteilla on 14vrk:n palautusoikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla täysin käyttämätön ja ehjä, sekä siististi ja asianmukaisesti pakattu, eli samassa kunnossa kuin lähetettäessä. Älä irroita narulla kiinnitettyjä hintalappuja. Kaikista palautuksista on aina sovittava kauppiaan kanssa ETUKÄTEEN.

    Vähennämme 10,- euron postikulut (todelliset kulut ovat paketin koosta tai painosta huolimatta aina tätä summaa suuremmat) palautettujen tuotteiden hinnasta.

    - Uudet EU-määräykset tulivat voimaan 13. kesäkuuta 2014. Entiseen tapaan kuluttajalla säilyy 14 päivän peruutusoikeus etäkaupassa tehtyihin ostoksiin, mutta 13.6.2014 alkaen ovat tuotteen palautuskulut jääneet asiakkaan maksettaviksi.

    - Asiakkaan on aina ilmoitettava myyjälle, jos peruu kaupan tai palauttaa tilatun tavaran. Pelkkä tavaran noutamatta jättäminen tai paketin palautus ei riitä. Peruutusilmoitus tulee myös tehdä 14 pv:n sisällä lähetyksen vastaanottamisesta ja tavara tulee palauttaa 14 päivän sisällä peruutusilmoituksesta.

    Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset
    Valitettavasti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta kuljetusvaurioita saattaa tapahtua. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa. Mikäli lähetys on vaurioitunut kuljetuksessa, tee välittömästi vahinkoilmoitus postissa. Ota myös yhteys myyjään, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta.

    Vastuullisena myyjänä emme koskaan lähetä tahallisesti 2-laatuisia tai valmiiksi vioittuneita tuotteita asiakkaalle ilman, että asiasta ollaan häneen yhteydessä. Jos tuote myydään valmiiksi 2-laatuisena, virheet on mainittu tuotekuvauksissa. Vaikka pakkauksessa ei ole ulospäin näkyviä vahinkoja, voi tuote silti vaurioitua kuljetuksen aikana. Jos näin on käynyt, ole välittömästi yhteydessä myyjään pakkauksen avaamisen jälkeen.

    KAUPPAA KOSKEVAN ERIMIELISYYDEN RATKAISU:

    Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja-asiakas voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Kuluttajariitalautakunnan verkkosivun osoite on www.kuluttajariita.fi.

    Usein kysyttyjä kysymyksiä

    Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.sisustuslaventeli.fi -ostoskorin kautta.
    Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, mahdolliset toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.
    Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

    Tilausvahvistus

    Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet laskun loppusumman.
    Sivuillamme olevan käyttäjätilin kautta voit tarkastaa tilauksen sisällön.


    Maksutavat

    Tuotteet ja niiden mahdolliset postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, LähiTapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken sekä maksukortit. Maksaminen tapahtuu Checkout Oyj:n sivuston kautta.

    Maksupalvelutarjoaja

    Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä palvelu ja Checkout Finland Oy on OPn omistuksessa.

    Maksu pankkipainikkeilla

    Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet, eli voit maksaa Nordean, Osuuspankin, Säästöpankin, POP-pankin, Danske Bankin, Handelsbankenin, S-pankin, Ålandsbankenin ja LähiTapiola pankin maksupainikkeilla. Maksun saajana tiliotteella näkyy Checkout Finland Oy. Välitämme maksusi verkkokauppiaalle.

    Maksut luottokorteilla

    Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -korteilla. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti Netsin SSL-suojatulla maksulomakkeella. Verkkokaupalla eikä Checkout Finland Oy:llä ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode –todentamispalvelut.
    Verkkokauppa käyttää Checkout maksunvälityspalvelua korttimaksuissa. Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Maksukorttimaksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Checkout Finland Oy:n (2196606-6) välille. Checkout Finland Oy vastaa korttimaksuihin liittyvistä velvoitteista ja reklamaatioista. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle.


    Toimitusaika

    Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Pankkiyhteyksistä riippuen siihen kuluu 1-3 arkipäivää laskun maksamisesta.

    Toimitustapa ja toimituskulut

    Toimitustapana on Postin palvelut, kotiinkuljetusta lukuunottamatta. SmartPost sekä nouto omasta Postista sekä nouto liikkeestämme ovat mahdollisia toimituspapoja. Toimituskulut ovat 6,90 EUR/lähetys. Yli 70 EUR tilaukset toimitamme kuluitta.

    Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.
    Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:
    asiakas- tai tilausnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
    sähköpostiosoitteesi
    pankkitilinumerosi

    Palautusosoite:
    Sisustus Laventeli Oy
    Raatihuoneentori 12
    49400 Hamina
    Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.